Over Economatic
Wij controleren de voorraden, plaatsen bestellingen, vullen producten aan op de werkplek en organiseren het ganse logistieke proces.
Wij controleren de voorraden, plaatsen bestellingen, vullen producten aan op de werkplek en organiseren het ganse logistieke proces.
Ontzorgen, daar draait het allemaal om bij Economatic. Bedrijven concentreren zich steeds meer op hun kernactiviteiten en willen zo weinig mogelijk energie stoppen in facilitaire processen. Algemene verbruiksproducten zoals papier, toners, klein bureaumateriaal, keukenproducten, onderhoudsproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen, etc… zijn noodzakelijk om het bedrijf te laten draaien, maar het beheer ervan kost tijd en geld.
Economatic haalt deze zorg weg bij bedrijven door het beheer van verbruiksproducten over te nemen. Wij controleren de voorraden, plaatsen bestellingen, vullen producten aan op de werkplek en organiseren het ganse logistieke proces.
Economisch: In samenspraak met onze klanten bekijken we welke producten nodig zijn en adviseren wij voor een optimale prijs-kwaliteit verhouding. De voorraad van verbruiksproducten wordt zorgvuldig bijgehouden door vaste “personal suppliers” die erover waken dat de afgesproken minimum/maximum aantallen op peil blijven.
Ecologisch: We ontzorgen niet alleen onze klanten, maar ook het milieu! Verpakkingsafval wordt steeds verwerkt volgens de VLAREM II milieunormen en onze wagenpark is milieuvriendelijk. Naast voertuigen met de modernste dieselmotoren beschikken wij ook over CNG wagens en zelfs 100% elektrische bestelwagens.
Transparant: Onze dienstverlening gebeurt volledig automatisch volgens een met de klant afgesproken frequentie. Dankzij een gebruiksvriendelijk klantenportaal blijven onze klanten perfect op de hoogte over hun productassortiment, de voorraad van hun goederen en de evolutie van het verbruik.